قیمت روفرشی کشدار قهوه ای جدید طرح فرش در ابعاد مختلف

روفرشی کشدار قهوه ای جدید در ابعاد مختلف تولید می شود که قیمت های مختلفی دارد. این محصول فرش های با ابعاد گوناگون از جمله ۶ متر ۲۰۰ * ۳۰۰ سانتی متر دور از دور گلدوزی شده تا فرش بدون هیچ گونه چین را شامل میشود. جنس روفرشی کشدار، پارچه نانو ابریشم ضد لاک پارچه با چگالی بالا است.

با توجه به هزینه بالای خرید یک فرش نو، امروزه استفاده از روفرشی در میان زنان خانه دار رواج دارد. به جای اینکه قالی خود را عوض کنید و پول زیادی خرج کنید، می توانید به جای جایگزینی فرش یک روفرشی کشدار بخرید.
استفاده از جارو برقی روی روفرشی های کشدار به راحتی امکان پذیر است. روفرشی کشدار تفاوت قابل توجهی در مقایسه با سایر روفرشی ها دارد. زیرا کاملا فرش های شما را می پوشاند و بر روی فرش نمی لغزد. زیرا روفرشی کشدار دارای کشهایی در اطراف است و توسط این کش ها احاطه شده است. دو خط کش در زیر روفرشی کشدار وجود دارد و ان را با یک فرش احاطه شده و با یک فرش گره زده شده است.

خرید روفرشی کشدار قهوه ای

روفرشی کشدار قهوه ای

روفرش کشدار با طراحی مدرن ایران و رنگ ان ۱۰۰ درصد ثابت و قابل شستشو در ماشین لباسشویی است. با استفاده از کاور های کشدار فرش، فرش شما پوشش داده میشود به هیچ وجه حذف نمی شود. بنابراین فرش های گران قیمت شما در برابر انواع آلودگی ها و آسیب های احتمالی حفاظت میشود. بنابراین طول عمر استفاده از فرش افزایش می یابد و شما نگران هزینه های گزاف برای خرید مجدد این محصول نیستید.

فرش کشمیر ترکیه در انواع مختلفی از ابعاد و جنس های گوناگون بسته به سلیقه مصرف کننده تولید می شود. این کالا در ابعاد، ۴ متر، ۹ متر، ۱۲ متر تولید می شود. قبل از خرید فرش باید از اندازه فرش شما اگاه باشیم. اندازه ۶ متر۲ × ۳ متر ۳٫۵ متر ۳٫۵ × ۲٫۵ متر و ۱۲ متر ۳ × ۴ متر است. هنگام خرید یک قالیچه، باید طرحی را انتخاب کنید که با رنگ اتاق و فضای اتاق مطابقت داشته باشد.

مزایای خرید روفرشی کشدار قهوه ای

رنگ قهوه ای یک رنگ قوی، انعطاف پذیر و محبوب در دکوراسیون است. البته رنگ قهوه ای به تنهایی یک رنگ کسل کننده است. اما با سایر رنگ ها یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون است. شما می توانید با ترکیب مجموعه ای از رنگ های مختلف با قهوه ای، یک دکوراسیون شیک و زیبا برای خانه خود ایجاد کنید.

مزایای خرید روفرشی کشدار قهوه ای

رنگ قهوه‌ای یکی از بهترین و پرکاربردترین رنگ‌ها برای دکوراسیون است. تصور می‌شود که استفاده از رنگ قهوه ای در داخل دکوراسیون بسیار خسته کننده است. اما انتخاب درست رنگ‌های مکمل و استفاده مناسب از رنگ می‌تواند محیط‌های سنتی و دنج را بیدار کند.

رنگ قهوه‌ای از لحاظ روانشناختی خنثی و گرم است و از لحاظ روانی، یک حس امنیت و صلح را در بر دارد. افراد تحت تاثیر رنگ قهوه‌ای، تصمیمات بهتر و واقعی‌تری می‌گیرند. بنابراین در بیشتر محیط‌های اداری به کار می‌رود.

ویژگی های رنگ قهوه ای بسیار بالا است و ما ذکر خواهیم کرد. استفاده از رنگ قهوه ای دارای مزایای زیادی است که در این بخش به آن میپردازیم.

اولین و مهمترین ویژگی طیف رنگ قهوه ای این است که می توان ان را در اکثر سبک های دکوراسیون از سنتی به مدرن استفاده کرد.

دومین ویژگی مثبت این رنگ این است که دارای پتانسیل یک مجموعه با بیشترین رنگ است. بنابراین دست شما برای انتخاب رنگ مورد علاقه خود باز است.

خرید روفرشی کشدار

سومین ویژگی رنگ قهوه ای این است که این رنگ تابع مد نیست و همیشه یک رنگ محبوب است.

چهارمین ویژگی که بسیاری از زنان خانه دار را مشتاق استفاده از این رنگ میکند این است که تمیز کردن الودگی های فرش توسط بازی های کودکان اسان تر است. جای لاک الکل روی روفرشی قهوه ای به هیچ وجه مشخص نیست و یا کمتر از هر رنگ دیگری است.

قیمت روفرشی کشدار قهوای جدید

روفرشی نوعی پارچه ضخیم است که مانند فرش دستباف بوده و برای نگهداری فرش در برابر افتاب و الودگی و همچنین پوشیدگی عیوب فرش به کار می رود. مدل الاستیک دارای طراحی‌های مختلفی است که هر کس بر اساس سلیقه‌اش از یک مدل استفاده می‌کند و ان را انتخاب می‌کند.

فرش محصولی زیبا و هنری است و در عین حال بسیار گران قیمت است. این کالای ارزشمند قیمت بالایی دارد و ممکن است در اثر عدم توجه مصرف کنندگان یا شستشوی مداوم، اسیب ببیند و از بین برود، به خصوص اگر رنگ روشن داشته باشد.

فرش های روشن رنگ رنگی احتمال آسیب بیشتری در برابر هر نوع لکه و اسیب دارند. بنابراین نفوذ حتی یک قطره از چای، اب میوه، نوشیدنی های نرم یا هر غذایی بر روی ان یک فاجعه برای مردم است و روند تمیز کردن ان یک کار طولانی و سخت است. بنابراین حفاظت از ان یک موضوع بسیار مهم برای مصرف کننده است.

روفرشی کشدار

بافت، طراحی و شکل ان شبیه به فرش است. اما مواد و ساختار ان بسیار متفاوت و قیمت پایین تر است. امروزه مدل های مختلفی از این محصول در بازارهای سراسر کشور ارائه میشود. روفرشی کشدار در رنگ های مختلف و جنس های متنوع از جمله مخمل، ابریشم و … در بازار به فروش میرسد.

سخن پایانی

بسیاری از ما، وقتی یک روفرشی را روی فرش می‌گذاریم، با مشکل حرکت، چین و چروک، چین خوردگی، لغزش و ناپایداری مواجه می‌شویم. دلیل این امر نیز پر بودن تخت روی فرش و لجن است؛ وقتی روی این فرش ها راه می رویم، می خوابیم و به جلو حرکت می کنیم، ناخوداگاه باعث می شویم انها سکندری بخورند و حرکت کنند. به خصوص اگر ما خانواده های پرجمعیت داریم و بچه ها با اسباب بازی، ما باید هر روز وقت خود را صرف مرتب کردن این اقلام بکنیم.

اما طراحان و تولید کنندگان این محصولات یک راه شیب دار برای حل مشکل مصرف کنندگان ایجاد کرده اند و این درز الاستیک-چین دار است، این نوع خاص فرش، کاملا بر روی فرش شما ثابت است و به هیچ وجه حرکت نمی کند.

  • تبلیغات:
  1. پیدا شدن گلیم مربوط به دوره هخامنشیان!
  2. گران ترین فرش جهان که بازیگر معروف آن را خریداری نموده است!
  3. تولید پارچه نمدی که می تواند در هوا معلق بماند
  4. پارچه شنل قرمزی به حراج گذاشته شد!

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما