قیمت روفرشی کشدار ایرانی و ترک طرح فرش با ضمانت بازگشت وجه

یکی از بهترین لوازمی که برای محافظت از فرش در اکثر خانه های ایرانی استفاده می شود، روفرشی کشدار ایرانی و ترک است. روفرشی ترک با ضمانت برگشت وجه است که دارای طرح ها و مدل های بسیار متنوعی است. قیمت آن به ابعاد محصول بستگی دارد و با توجه به نوع الیاف و رنگ آن تغییر می کند.

به طور کلی هرچه ابعاد فرش کوچکتر باشد قیمت های مناسب تری را خواهد داشت. البته بافت فرش و الیاف مورد استفاده در آن می تواند نقش بسزایی در تعیین قیمت داشته باشد. زیرا هر چه درصد الیاف طبیعی مانند ابریشم در فرش بیشتر باشد محصول از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

اکنون که بسیاری از شرکت های تولیدی، روفرشی کشدار ایرانی و ترک طرح فرش را تولید و عرضه می کنند، بر اساس هزینه های تولید، نحوه عرضه و میزان تقاضای مشتریان، آن را با نرخ متفاوتی به بازار عرضه می کنند که یکی از رایج ترین و پرفروش ترین هاست. ابعاد روفرشی کشدار ، می توان به متراژهای 4 متری، 6 متری، 9 متری و 12 متری اشاره کرد که استفاده از این محصول با توجه به مزایای فراوان آن را جایگزین مدل های قدیمی کرده است، به گونه ای که این فرش با کش روی فرش ها ثابت می شود. و از جابجایی و سر خوردگی آن ها روی فرش جلوگیری می کند.

روفرشی گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که از طرح فرش خود خسته شده اند. نمی توانند فرش جدیدی بخرند. زیرا دارای طرح ها و نقش های بسیار متنوع و مناسب برای هر سلیقه ای است. علاوه بر محافظت از فرش، می تواند محیطی تازه و جدید ایجاد کند.

نمایندگی فروش روفرشی کشدار ایرانی و ترک

نمایندگی فروش روفرشی کشدار ایرانی و ترک

معمولاً بسیاری از خانم های خانه دار از انواع روفرشی استفاده می کنند. آن ها میخواهند از فرش های گران قیمت خود در برابر آفتاب سوختگی، پاگرفتگی بیش از حد، آلودگی، کثیفی ناشی از ریختن مواد غذایی و آب محافظت کنند. تابش مداوم نور خورشید بر روی فرش به تدریج بافت فرش را از بین میبرد و همچنین رنگ آنها را خراب می کند. اما در صورت استفاده از روفرشی، فرش ها برای مدت طولانی تری قابل استفاده خواهند بود.

روفرشی اولین انتخاب برای خانم هایی است که بچه کوچک دارند. زیرا امکان کثیفی فرش توسط کودک در حین بازی و غذا خوردن وجود دارد. این فرش ها از آلودگی فرش و ایجاد لکه بر روی آن جلوگیری می کند. به طور کلی، اگر فرش را بتوان تمیز کرد و از نور خورشید، ریزش های متعدد و آلودگی های ناشی از ریختن آب و غذا محافظت شود، عمر فرش بیشتر می شود.

فرش از الیاف مختلفی مانند پلی استر، نخ ابریشم، پنبه و حتی ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود. بالاتر می رود و وقتی الیاف مصنوعی با الیاف دیگر ترکیب می شود باعث از بین رفتن حساسیت می شود و افراد می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

معمولا روفرشی ها سریع و راحت قابل شست و شو با ماشین لباسشویی معمولی هستند و در برابر مواد شوینده دوام خوبی دارند. از نظر رنگ و بافت کیفیت خود را از دست نمی دهند. اما استفاده از روفرشی یک عیب دارد و آن حساسیت بالای فرش به حرارت زیاد است. اگر اجسام داغ روی آن قرار گیرند می سوزد.

قیمت کاور فرش کشدار

قیمت کاور فرش کشدار

مزایای استفاده از روفرشی کشدار ایرانی و ترک بیش از معایب آن است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای خرید فرش های گران قیمت از روفرشی کشدار ایرانی استفاده کنند. زیرا که قیمت مناسب تری دارد و روفرشی ها ارزان تر بوده و قابلیت تعویض دارند. و به راحتی می توان آنها را با دکوراسیون منزل ست کرد. روفرشی هایی که کش دارند، ظاهری شبیه به فرش دارند. زیرا بافت آنها بسیار نرم و لطیف است و بافت ظریف آنها ابریشمی است و تا روی آنها ننشینی نمی توانی آنها را تشخیص دهید.

وزن سبک و حمل آسان روفرشی امکان شستشوی محصول را حتی در ماشین لباسشویی فراهم کرده است. جنس این فرش ها به گونه ای است که میزان لغزش آنها بسیار کم است. کمی در حین جاروبرقی آنها به تنهایی حرکت می کنند که با کمی حرکت می توان آنها را تمیز مرتب کرد.

خرید روفرشی کشدار ایرانی و ترک

بازار خرید روفرشی های کشدار با توجه به مزیت های فراوان این محصول، بسیار داغ است. طرح ها و رنگ های متنوع از رونق بسیار بالایی برخوردار است. همچنین توانستیم با ویژگی های خاص این محصول، رقبای فرش را از این بازار حذف کند. افرادی که می خواهند طرحی جدید برای محیط خود ایجاد کنند، می توانند از انواع فرش استفاده کنند و با خرید مستقیم از تولید کننده در کاهش هزینه های خود سهیم باشند.

مردم می توانند خرید خود را بدون واسطه یا از طریق واسطه و با پرداخت هزینه های اضافی انتخاب کنند. افراد باهوش قطعا خرید مستقیم و بدون واسطه را انتخاب خواهند کرد. زیرا از این طریق مشتری در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کند. بلکه خرید خود را بدون هیچ واسطه ای به راحتی از تولید کننده با قیمت درب کارخانه انجام می دهد. همین موضوع می تواند با کوتاه کردن دست دلال ها و به صرفه شدن قیمت آن از تغییر دست به دست کالا جلوگیری کند.

خرید روفرشی کشدار ایرانی و ترک

اگر جزو مشتریان عمده هستید پیشنهاد می کنیم خرید خود را به صورت عمده و تناژ بالا ثبت کنید. زیرا یکی دیگر از راه های کاهش قیمت این محصولات خرید عمده می باشد. از این طریق می توانید از این فرصت استثنایی که در دسترس شما است استفاده نمایید.

سخن پایانی

اگر با مطالعه این مقاله به خرید روفرشی کشدار ایرانی و ترک طرح فرش علاقه پیدا کردید، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید محصول، اطلاعات لازم را در مورد آن ها به دست آورید. همچنین سعی کنید خرید خود را از جایی انجام دهید که علاوه بر تضمین کیفیت محصول، تمامی ویژگی ها و مشخصات محصول را در اختیار شما قرار می دهد.

فروش روفرشی کشدار با طرح های متنوع

به شما خریداران عزیز این مژده را میدهیم که مجموعه ما سال هاست با افتخار در زمینه خرید و فروش انواع روفرشی کشدار ایرانی فعالیت می‌کند. برای رفاه حال شما عزیزان، میتوانید وب سایت را دنبال کنید تا بتوانید از این طریق خرید خود را انجام دهید. در واقع خرید اینترنتی در چند سال اخیر به عنوان یکی از بهترین روش های خرید شناخته شده است. به دلیل حذف واسطه ها و صرفه جویی در زمان می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افراد پرمشغله، تجار و خریداران عمده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما