فروشگاه عرضه روفرشی طرح سنگ

با توجه به این که قیمت فرش های مرغوب بسیار بالا بوده و در صورتی که آسیبی به فرش ها وارد شود هزینه زیادی برای خرید مجدد فرش به خانواده های تحمیل می شود، فروشگاه عرضه روفرشی طرح سنگ این محصول را به منظور محافظت از فرش های شما وارد بازار نموده است که از طرح ها و رنگ های بسیار زیبایی برخوردار است و با قیمت مناسبی عرضه می گردد.

فروشگاه عرضه روفرشی طرح سنگ

طرح های مختلف روفرشی طرح سنگ

طرح های مختلف روفرشی طرح سنگ روفرشی های طرح سنگ با طرح های متنوع و مختلفی تولید شده و به مشتریان عرضه می شوند و تنوع آن به حدی است که شخصی بسته به سلیقه خود می تواند روفرشی طرح سنگ شیک و زیبایی برای منزل خود تهیه نماید. کیفیت این محصولات بسیار عالی بوده و طرحی که روی آن پیاده می شود جلوه انواع سنگ ها را به صورت سه بعدی پیاده سازی می کند.

این رو فرشی ها در رنگ های روشن و یا تیره بوده و طرح روی این محصولات، انواع سنگ های مرمر و طبیعی مانند قلوه سنگ های رودخانه ای و یا طرح سنگ فانتزی را در بر می گیرد. تنوع این طرح ها باعث می شود که شما بتوانید برای هر نوع دکوراسیون این محصول را خریداری نموده و با وسایل منزل خود هماهنگ سازید. زیرا این طرح ها برای انواع سبک مینیمال، سنتی و یا مدرن و لوکس طراحی شده و رضایت اکثریت مشتریان را جلب نموده است.

بیشتر بخوانید: عرضه روفرشی ترک کشدار کرج

مزیت این روفرشی ها در این است که طرح های موجود دارای رنگ های در هم تنیده و ادغام شده است به همین دلیل اگر روی آن لکه و یا کثیفی ایجاد شود، در لابلای طرح و نقش روفرشی محو می شود و این موضوع یک مزیت مهم برای افرادی است که دارای کودک خردسال در منزل می باشند.

مشخصات روفرشی کشدار ترک

مشخصات روفرشی کشدار ترک یکی از محصولات بسیار زیبا در میان روفرشی های عرضه شده در بازار روفرشی کشدار ابریشمی است که طرح و نقشه بسیار زیبا و خیره کننده ای داشته و جنس آن نیز از کیفیت و لطافت بالایی برخوردار است. همچنین یکی از مشکلات استفاده از روفرشی جمع شدن و چروک شدن آن بر روی فرش است که روفرشی کشدار ترک این مشکل را بر طرف نموده است.

بیشتر بخوانید: سفارش روفرشی ترک کشدار اهواز

روفرشی های کشدار در ناحیه حاشیه و لبه های آن دارای کش های مرغوبی بوده و وقتی روی فرش کشیده می شود کش در پشت فرش قرار گرفته و روفرشی را کاملا روی فرش فیت می نماید. این موضوع باعث می شود که طرح روفرشی بیشتر جلوه نمایی کرده و ظاهر بسیار شیک و مرتبی به منزل می دهد.

قیمت خرید روفرشی طرح سنگ

قیمت خرید روفرشی طرح سنگ یکی از دلایلی که خرید روفرشی طرح سنگ را در میان مردم محبوب ساخته است قیمت مناسب آن است. البته قیمت این محصول در ایران در همه ایام سال ممکن است دارای ثبات نباشد زیرا قیمت محصولات تولیدی در کشور ما بسیار وابسته به قیمت ارز بوده و با تغییرات قیمت ارز مواد اولیه برای تولید این محصول نیز افزایش یافته و به همین دلیل ممکن است قیمت تمام شده محصول افزایش یابد.

البته کیفیت و طرح روفرشی مدرن نیز در قیمت آن تاثیر گذار بوده و هرچه مواد و متریال مورد استفاده در تولید این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشند هزینه های تولید نیز افزایش خواهد یافت و این افزایش هزینه ها نیز باعث تاثیر گذاری بر قیمت نهایی محصول می شود. یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت روفرشی وجود واسطه ها در فرایند فروش و رسیدن محصول به دست مصرف کننده است.

بیشتر بخوانید: فروش روفرشی ترک اصفهان

درست است که برای افزایش قیمت در اثر نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه نمی توان کاری انجام داد اما برای کاهش قیمت با حذف واسطه های فروش می توان زنجیره خرید را تا حد امکان کوتاه نموده تا سود مربوط به دلالان از قیمت تمام شده محصول کم شده و روفرشی با قیمت مناسب تری به دست مصرف کننده برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما