خرید کاور فرش کشدار در بازار تهران با قیمت ویژه و بدون واسطه

کاور فرش کشدار در واقع پوشش هایی هستند که برای محافظت از فرش های با ارزش روی فرش پهن می شوند. این دستگاه با بافت، طرح و شکل هایی شبیه به فرش تولید می شود.

اما جنس و ساختار آن متفاوت است و قیمت بسیار پایین تری دارد. امروزه مدل های متنوعی از این محصولات در بازارهای سراسر کشور وجود دارد که هر کدام با مواد مختلفی از جمله مخمل، ابریشم و … تولید می شوند که در این مطلب قصد خرید فرش کشش در بازار تهران را داریم. قیمت ویژه بدون واسطه

خرید روفرشی کشدار در بازار

شاید تا به حال فکر کرده اید که در خرید روفرشی های کشدار یا ساده فقط باید به سایز آن ها توجه کنید، اما فراموش نکنید که همیشه عوامل مهم دیگری دخیل هستند و با در نظر گرفتن آن ها می توانید انتخاب بهتری داشته باشید عواملی مانند جنس، شکل و ساختار، قابلیت شستشو، نوع بافت و … که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

روفرشی کشدار مدرن

جنس روفرشی:

ممکن است برای بافت و تولید روفرشی از الیاف مختلفی استفاده شود که هر کدام مزایا و معایبی دارند. سه ماده اصلی و پرکاربرد در تولید روفرشی، پلی استر، ابریشم و شانل هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.
شکل و ساختار روفرشی: فرش ها از نظر شکل، ساختار و کاربری به چند دسته تقسیم می شوند و انواع مختلفی دارند اما به طور کلی می توان گفت رایج ترین انواع روکش ها ساده، کشدار، یک طرفه و روفرشی های دو رو است. ساده را فقط روی فرش پهن می‌کنیم و ممکن است لیز بخورند و حرکت کنند اما روفرشی های کش دار فرش ها را به خوبی می پوشانند و دچار مشکلاتی مانند غلت خوردن و سر خوردن نمی شوند و کناره های کاور فرش کشدار زیر فرش به یکدیگر متصل می شوند. از طریق کش ها به هم متصل می شوند و فرش را به طور کامل می پوشانند، این امر باعث شده خرید روفرشی کشدار بیشتر مورد استقبال قرار گیرد.

ابعاد روفرشی:

انتخاب سایز مناسب یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در انتخاب روفرشی مورد توجه قرار گیرد. به طور معمول روفرشی در سه، شش، نه و دوازده متر مربع موجود است.

اگر به دنبال روفرشی با ابعاد خاص هستید، باید زمان بیشتری را برای یافتن آن صرف کنید یا مدل ایده آل خود را سفارش دهید تا با توجه به مشخصات و فاکتورهایی که در بالا ذکر شد، روفرشی مناسبی را خریداری کنید.

کاور فرش

روفرشی مخمل ابریشم:

اگر به طرح و رنگ این روفرشی نگاهی بیندازید متوجه می شوید که چرا یکی از پرفروش ترین روکش های فرش است. رنگ آبی به کار رفته در آن جلوه خاصی دارد و می تواند این جلوه را به محیط زندگی شما بیاورد. همچنین از خرابی لبه های فرش جلوگیری می کند. روفرشی را می توان در پنج سایز مختلف خریداری کرد. توجه داشته باشید که این روفرشی نیز ساده است و هیچ نوع کشی ندارد.

روفرشی کشدار مدل افشار:

اگر به دنبال پوششی هستید که جمع نشود و چین و چروک نداشته باشد، خرید روفرشی کشدار قطعا بهترین گزینه ممکن برای شماست. روفرشی کشدار افشار علاوه بر این ویژگی، طرح و رنگ زیبایی نیز دارد و جنس به کار رفته در آن نیز از کیفیت بالا و حالتی نرم و مخملی دارند. این روفرشی در دو سایز مختلف قابل سفارش است و برای روفرشی های شش و نه متری قابل استفاده است.

روفرشی کشدار طرح یاسمین :

همانطور که قبلا گفتیم روفرشی های کشدار روی فرش لیز نمی خورد و چروک نمی شود،  طراحی زیبا و پر جزییات این روفرشی، آن را درست شبیه به یک فرش می کند. دارای کیفیت بالا و جلوه زیبایی است. این روکش در دو سایز مختلف موجود می باشد و می توان از آن برای اتاق خواب یا نشیمن استفاده کرد. روفرشی زیبا
روفرشی کشدار مدل بهاره:

اگر از طرفداران رنگ های روشن هستید و رنگ مبل ها و دکور منزل شما کرم و صورتی روشن است، خرید روفرشی کشدار بهاره می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. زیرا با رنگ هایی مانند کرم و صورتی روشن هارمونی زیبایی ایجاد می کند. کش این روکش باعث می شود که چین و چروک نداشته باشد و خانه را مرتب و تمیز جلوه دهد. می توانید از این روکش کشسان در اتاق خواب بزرگسالان یا اتاق نشیمن های کوچک استفاده کنید.

روفرشی مدل عشایری:

طرح های سنتی و عشایری همیشه طرفداران خاص خود را دارد. اگر به این نوع طراحی علاقه دارید فرش عشایری می تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد. تازگی را به خانه شما می آورد.
با توجه به مدل های متنوعی که در بازار ایران وجود دارد، انتخاب یک روفرشی زیبا به همان اندازه که ساده است می تواند سخت باشد. در بازار ایران و تهران مراکزی وجود دارند که بهترین انواع فرش را ارائه می دهند که در ادامه این مطلب یکی از معتبرترین و مطمئن ترین مراکز را به شما معرفی می کنیم.

کاور فرش کشدار در تهران

روفرشی های ابریشمی کشدار بسیار نازک و زیبایی خاصی دارد که آن ها را از نخ ابریشم می‌بافند و بافتی ظریف و زیبا دارند. این روفرشی ها بیشتر در تهران مورد استفاده قرار می گیرند و از پرطرفدارترین اقلام این بازار هستند.

کاور فرش کلاسیک

استفاده از این روفرشی ها آنها را شبیه فرش می کند و به سختی می توان آنها را از فرش تشخیص داد. معمولا این نوع روفرشی نسبت به سایر مدل های فرش ضخامت و وزن کمتری دارد و یکی از پرطرفدارترین و زیباترین انواع فرش است و بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

از دیگر ویژگی های این نوع روفرشی، حمل آسان و شستشوی آن ها می باشد. طرح و نقش های به کار رفته در این روفرشی های ابریشمی زیباتر و جذاب تر از فرش های دیگر است و بهتر است برای سالن پذیرایی روفرشی ابریشم خریداری کنید. می توانید از مراکز فروش معتبر آنها خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما